HAMDİ ŞILGA - ALİ KULA

  AK Parti' nin çiçeği burnunda iki partilisi var. Orijin olarak MHP'liydiler. 5. Olağan kongrede AK Parti' ye geçtiler... Rahmetli Türkeş' e göre artık onlar bulunduğu partinin adamlarıdır.   Sosyal medyada da konu edildiği için biraz kamuoyunu bilgilendirmek istiyorum: Bugün itibariyle yapılan görev dağılımında… Şılga, Sosyal İşlerden Sorumlu İl Başkan Yardıcılığına getirilirken, Kula,  Yönetim Kurulu üyeliğinde kaldı. Her ikisinin de MHP ile bağları epey zamandır kopuktu. Ancak, ruh olarak değiştiklerine ihtimal vermiyorum. Şılga bozkurt işareti yapmada, Çırpınırdı Karadeniz'i söylemede mahirdir. Güçlü terbiyeli bir sesi var. Cuşa gelip de AK Parti salonunda ülkücü şarkılar söylerse şaşırmayın. Bu haline yeni arkadaşları hazır olsunlar. Kula' nın edebiyatı da hiç değişmez, bıyıkları değişmediği gibi… Ben her iki arkadaşa da yeni kulvarlarında selametlik dilerim. Buna biraz da nezaket açısından mecburum… Çünkü her iki isim de Başkanlığını yaptığım Türk Ocağı yönetim kurulunda görev yapmakta... Biri Türk Ocağı Başkan Yardımcısı, biri,  yönetim kurulu üyesidir. Hayırlı olur temennisinde bulunuyorum.