SAĞLIK BAKANI MÜEZZİNOĞLU`NA AÇIK MEKTUP

Dost meclislerinde geleceğimiz sıkça tartışılır, güzel sohbetler ederiz. Bunlardan biri de Sağlık Bakanımıza ait… Sayın Müezzinoğolu Tekirdağlılar hakkında şöyle bir serzenişte bulunmuş:  "Tekirdağlılar bugüne kadar kapıma gelip de benden bir talepte bulunmadılar" Cümle aynen böyle olmayabilir de ama özü bu! Demişse doğru demiş, çünkü biz Tekirdağlılar ne zaman isteyeceğimizi, ne isteyeceğimizi çoğu kez bilmeyiz. Bu sadece Sayın bakanın sahası için değil her konuda böyledir. Devlet yatırımları dahil özel sektör yatırımlarında geri kalışımız bunun en tipik örneğidir... Sayın bakanım yakın zamanda Ankara`ya gelme durumum yok, gelsem de görüşme şansım yok kadar az...Tekirdağ` a geldiğinizde yaklaşıp selam verebilsek kendimizi şanslılardan sayarız, o yüzden bu yazımı Ankara`da ziyaretinize gelmiş ve sözlü de aktarmış gibi kabul ediniz. Tekirdağ, devlet eliyle sağlık hizmetlerinde gözle görülür yatırımlar almaya başladı. NKÜ Uygulama Hastanesi, Hizmete girmiş olan Diş Hastanesi ve yakında temelinin atılacağını umduğumuz Devlet hastanesi... Bu hizmetler karşısında bir vatandaş olarak müteşekkir olduğumu ifade etmek isterim. Lakin benim bir hayalim var. Trakya ve Balkanların sağlık merkezi olmak! Tekirdağ buna her yönden layıktır. Yukarıda dost meclisinden dem vurmuştum. İşte bu meclisin birinde sağlıkta çok donanımlı bir idarecemiz vardı ve fikirleriyle bizim hayalimizi, ufkumuzu daha da genişletti. Branş hastaneleri ve de özellikle Ruh hastalıkları ve Bağımlıların tedavi göreceği birer  hastaneden bahsediyordu. Olursa ne büyük atılımdır.   Değerli Bakanım, Siz de bilmektesiniz ki; İstanbul Bakırköy Ruh ve Sinir Hastanesi dolup taşmakta, randevular aylar sonrasına verilmektedir. Uzun süreli tedavi isteyen bir hastalık olduğu için yakın İlimiz İstanbul`un da elini kolu rahatlatabiliriz. Ayrıca İlimiz ve Trakya bölgesi madde bağımlılığında ülke genelinde ilk sıralarda yerini alıyor, gençlerimiz ve geleceğimiz elimizden kayıp gidiyor, aileler feryat içinde adeta kıvranıyor. Buna karşılık Bölgemizde imkanlar poliklinik seviyesindedir. Bu bölge tam donanımlı bir Anatem`i hak ettiğine inanıyorum.  Bir insanı kurtarmak memleketi kurtarmak kadar önemlidir. Gelin, hayır dua alın. Evet… Tekirdağ Halkı sizden belki ne isteyeceğini bilemiyor diyelim, ama bunu düşünmeyenler de yok değil… Düşünen sağlıkçı var, idareci var, makul insanlarımız var. Aslında, istemese de düşünüyor desek daha doğru olur. Ben bu satırlarımla onların da sözcüsü olmak istiyorum. Bakın o meclislerden fışkıran bir parlak teklif daha var: Avrupa Serbest Sağlık Bölgesi” Gelin bu yatırımı Tekirdağ'da yapın, zira bölgemizin özellikleri ortada…Trakya' nın, Balkanların ve 15 milyonluk İstanbul' un tam merkezindeyiz. Stratejik olarak bizden daha uygun bir başka bölge var mı?    Haziran 2015 seçimlerine az zaman kaldı. Tekrar bakan olup olmayacağınızı Allah bilir, hazır bu imkana sahip iken, gelin bölgenin makus talihini değiştirin. Saygılarımla.