DERTLİ KALEM KADİR ÇEBİ YAZDI: NE OLUYOR BÖYLE?

Hani Avrupaya açılan kapıydık? Hani muasır medeniyetler seviyesine ulaşmış bir şehirdik?

Abone Ol